Odp: Specjalista do Worda 97...

Autor: Jacek Z. (zjacek_at_astercity.net)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 02:07:02 MET

Użytkownik Pawel Brzezinski <combat_at_v.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38ADC66A.209C942F_at_v.pl...
> Potrzebuje porady w sprawie stylow, a konkretnie stylu standardowego.
> Problem polega na tym, ze dokument pisany na jednym komputerze po
> przeniesieniu na inny traci niektore elementy formatowania (w niektorych
> akapitach zmienia czcionke a w niektorych nie, do stylu standardowego
> dopisuja sie poprzednio nieuzywane czcionki). Co dziwne nie dzieje sie
> to od razu lecz dopiero po jego kolejnym otwarciu.
> Bardzo utrudnia mi to prace, gdyz do korekty praca drukuje sie
> prawidlowo, ale gdy chce ja pozniej poprawic dokument mi sie rozpada i
> musze to robic od nowa.
> [...]

Gdzies w opcjach dotyczacych formatowania styli jest guziczek pt. Aktualizuj
automatycznie (albo cos w tym stylu). Jesli masz to wlaczone to style sa
automatycznie wstawiane z aktualnego pliku normal.dot (ktory u Ciebie akurat
sa rozne).