Re: Seagate - best of all czy tylko pozory ???????????

Autor: ADam (piesiu_at_poczta.fm)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 20:22:37 MET

Ja tez mialem ( i mam nadal) 3 dyski Seagate (250Mb, 1Gb, 3Gb). Sprawuja sie
dobrze. Moze raz tylko walnal mi ten 3Gb, ale to byla wina elektrowni ktora
bawila sie napieciem, a nie mialem wtedy UPSa. Oczywiscie wymienili mi na
nowego twardziela. Wiec ogolnie uwazam ze Seagaty sa naprawde dobre, a to ze
na grupach jest duzo takich liscikow ze "SEAGATE sie zepsul" itd. wydaje mi
sie ze jest z tej przyczyny, ze stosunkowo bardzo duzo USERow posiada twarde
tej marki. Przynajmniej w mojej okolicy ponad polowa dyskow twardych to
twarde marki SEAGATE.

DarKi
piesiu_at_poczta.fm
http://www.kki.net.pl/~daarkman/