Specjalista do Worda 97...

Autor: Pawel Brzezinski (combat_at_v.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 23:23:48 MET

Potrzebuje porady w sprawie stylow, a konkretnie stylu standardowego.
Problem polega na tym, ze dokument pisany na jednym komputerze po
przeniesieniu na inny traci niektore elementy formatowania (w niektorych
akapitach zmienia czcionke a w niektorych nie, do stylu standardowego
dopisuja sie poprzednio nieuzywane czcionki). Co dziwne nie dzieje sie
to od razu lecz dopiero po jego kolejnym otwarciu.
Bardzo utrudnia mi to prace, gdyz do korekty praca drukuje sie
prawidlowo, ale gdy chce ja pozniej poprawic dokument mi sie rozpada i
musze to robic od nowa.
Prosze o pomoc!