Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Marko (marko_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 21:32:07 MET

danielek na klawiaturze wystukał(a) :

>co znaczy oryginalny sprzet.??? Nie slyszalem aby HP czy jakakolwiek
>inna firma podcinala galaz na ktorej siedzi i wypuszczala sprzet albo
>tusz do refilowania.
>Poza tym refile (bo chyba o to chodzi) sa jakosciowo do bani.
>Zapychaja dysze po jakims czasie, drukuja gorzej niz oryginalny tusz,
>do tego wydruki smierdza :)) (powaznie).

Refill
tak to sie nazywa
orginalnny sprzet - nie mialem na mysli tuszu firmowego producenta
tylko profesjonalnie skompletowane narzedzia do refillowania.
( rekawice ochronne :))) , strzykawka z kalamarzem , igly,
 przyrzad do robienia otworu , bibula.)
produkt jest firmy - Ink.Tec Co.,Ltd
 produkt Korea
www.inktec.com
jednak nie sa do bani tylko do drukowania :))
nie stwierdzilem na razie uszczerbku podczas drukowania.
co do zapachu - to chyba przesadzasz.
Nie przecze , ze po kilkakrotnym napelnieniu moga wystapic
niedociagniecia podczas drukowania i zapychanie dysz.
Ale zawsze jest cos za cos.

 <*><^ poZDROWIEnia ^><*>
       marko_at_box43.gnet.pl
 <*><^ SMS 604736616 ^><*>