Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 22:07:02 MET

On Tue, 08 Feb 2000 12:21:23 +0100, Grzegorz Sawicki wrote:

>A jak ci sie glowica zapcha co to? Kupujesz nowa glowice w cenie
>drukarki (w kazdym razie tak mi powiedzieli w punkcie gdzie napelniaja
>pojemniczki, a im zalezy na napelnieniu wiec chyba nie mowili by
>bzdur). A w HP kupujesz nowy pojemniczek i masz nowa glowice. A w HP
>ja sam nie napelniam tylko mi w sklepie napelniaja i jakosc wydruku
>jest nawet lepsza niz z oryginalnego HP (w kazdym razie tusz jest
>ciemniejszy).

Jak Ci się głowica zapcha, to ją przemywasz gorącą wodą - działa lepiej
niż spirytus!!! Poza tym, jak już będzie total off, to kupujesz cartridge
z głowicą jak w HP - jaki serwisant Ci takich bzdur nagadał? Wiesz, ja
puste cartridge serwisuję młotkiem - lepiej puszcza dekielek po uderzeniu
niż cięciu i rozrywaniu. Dekielek jest tak mocno sklejony, że przy cięciu
w połączeniu z rozrywaniem puścił w miejscu jednolitego materiału, a nie
miejscu sklejenia! Jedno, dwa puknięcia młotkiem i dekielek spada jak ręką
odjoł (jakby przyklejony był klejem biurowym ;-) ). Strzykawka, atrament
Pelikan za 3,50 (pak. po 5 szt. w Makro) i te klimaty. Wydrukowałem już
ponad 3000 stron na jednym cartridgu (dopełnianym co jakiś czas) - kilka
książek ;-) Wszystkie dysze mi palą - zero problemów (tylko po przelaniu
upaćkałem sobie drukarkę - lata mi to ;-) ). A odnośnie 60zł za
napełnienie - policz ile papieru byś za to kupił! Poza tym, oprócz
Lexmarka napełniałem HP (610) i POTWIERDZAM, że z Lexmarków nie cieknie
(dzięki gąbce), a z HP cieknie przez dysze (po zaklejeniu otworów i
odessaniu powietrza!!!). A, napełniałem jeszcze cannona - też działa ;-)
P.S. Ciekawe, jak ci 'serwisanci' cieszą się z takich klientów ;-) Może
też otworzę taki serwis? 30zł (Bydgoszcz) ;-)))
P.S.S. Jedyne co mnie drażni w moim nie do zarżnięcia Lexmarku 2030 to
podawanie partii papieru (50) przy wydruku 500 stron ;-)))

--
              Jarosław Kamper
jarekkam_at_alpha.net.pl & jarekkam_at_kki.net.pl