Odp: Chipsety ALI a AMD K6-2/3

Autor: Compass (compass_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 10:55:05 MET

> Ja mam Asus P5A-B, AMD 400 puszczony 4x112, Matrox G-200 i dysk IBM
> DPTA 13,6. Wszystko hula jak trzeba i żadnych problemów

w trakcie działań udało się ustalić co następuje :

-wydajność - niższa (transfer do pamięci i AGP) - nie podam procentów
-TNT-2 - był duży problem, podobno już załatwiony (nawet ASUS na swoich
TNT-2 miał napisane "Nie rekomendujemy używania z płytami głównymi opartymi
na chipsecie Aladin V), nie testowałem - nie wypowiadam się ostatecznie,
płyty te instalujemy tylko jeśli klientowi bardzo zależy na obniżeniu
kosztów.
-jeśli żądasz przedewszystkim wydajności (giercowanie) kup MVP3
-jeśli mają być to zastosowania tzw. biurowe to Ali V jest jak najbardziej
na miejscu, dla Linuxa także ...

nie mam uprzedzeń - post powstaje na kompie K6-2 400 na płycie MS-5169 na
ALi V
BTW - ciekawy problem - czasami wiesza się przy korzystaniu z net-u (i tylko
wtedy, normalnie pracuje b.stabilnie), podejrzewam modem - best of the best
Zoltrix Cobra, chciałem już nawet posłać tę płytę do śmieci, ale najpierw
zmienię modem ...

Cooger