Odp: !pl.comp.pecet

Autor: D`arc (lite_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 09:40:34 MET

Użytkownik Jarek M <marten_at_gronet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7b6r4.10421$G3.286233_at_news.tpnet.pl...
> Michal B napisał(a) w wiadomości: <88hrhl$gf0$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> Nigdy nie miałem do czynienia z Xeroxami, ale od 8 miesięcy używam HP610C,
> więc tylko na jej temat mogę coś powiedzieć.
> Drukarka jak na mój gust nie jest za szybka - ale to ocena subiektywna,
poza
> tym za małe pieniądze nie dostanie się demona szybkości. Wydruki
> czarno-białe b.dobre, czcionka wyraźna, linie pionowe w tabelach także
> "trzymają fason". Wydruki kolorowe można uznać za bliskie oryginałowi, co
> ciekawe: jeśli drukujesz zeskanowane np. zdjęcie, to gdy zmienisz w
> [...]
D`arc - z Xeroxami mialem do czynienia ale laserowymi, jedno co wiem na
pewno to nie jest to u nas najtypowsza drukarka i nie wiem jak dziala
serwis,ale Co do HP 610 - przecietnosc za rozsadna cene, jakosc tak jak
podaje kolega, natomiast serwis .... coz kiedy po gwarancji druk. ulegnie
uszkodzeniu to najlepiej kupic nowa ( 610 kosztuje tyle ile 3,5
cartridge`a -) ), wybralbym HP, jeszcze jedno - nie wiem jak w atr. Xeroxa
instaluje sie sterowniki pod siecia, w HP - standard, a mialem pare
Lexmarkow i tam to nie jest juz takie banalne.