Re: Plyta dual SCSI

Autor: Rafal Bulacinski (rafal1st_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 09:33:54 MET

On Thu, 17 Feb 2000 22:05:42 +0100, "ZS" <soko_at_liwest.at> wrote:

Czesc !

>Asus P2B-DS ma mnoznik x8 a nie x6.
... patrzylem na site Asusa, stad te moje x6. Ale skoro mowisz, ze
jest x8 to super! A jak z max FSB - na stronie podaja 112, ale moze
jest 153, tak jak na P3B-F?

[....]

>SCSI kontroler na plycie odpowiada Adaptec 2940 U2W zewnetrznemu i ma
>dokladnie takie same parametry ( obsluguje tez LVD HDD 80MB/s)
[....]
Co to sa dyski LVD?

>Na Twoim miejscu odpuscilbym sobie te celerony .
>Na tym Asusie funkcjonuja ale w najnowszej generacji plyt wysokiej klasy
>nie mozna nastawic 66MHz FSB !!!.
... ale tu jest konkretne rozwiazanie. Ludzie pisza na grupie, ze pod
NT dwa Celki beda szybsze niz 1 PIII.

>Nie lepiej kupic 1 PIII a w drugi slot wlozyc terminator , ktöry jest w
>komplecie z plyta i zainwestowac w RAM ?
RAM bedzie 256MB

>Tych kilka procent zysku na szybkosci jakie da Ci 2 CPU ....
>Mozesz majac WINNT poprzez software zainstalowac RAID 0 jezeli nie chcesz
>kupic LVD HDD i system bedzie funkcjonowal znacznie szybciej.
RAID 0, czyli zapis na dwoch dyskach fizychnych traktowanych jako
jeden logiczny? Jak sie jeden dysk posypie, to bedzie bieda, czyz nie?

Pozdrawiam,

Rafal.