Re: !pl.comp.pecet

Autor: Jarek M (marten_at_gronet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 08:05:39 MET

Michal B napisał(a) w wiadomości: <88hrhl$gf0$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Szanowni Grupowicze!
>
>Juz wprawdzie probowalem pytac, ale sprobuje jeszcze raz:
>Zastanawiam sie nad wyborem drukarki. Wybieram miedzy HP610C >a XEROX C6.

Nigdy nie miałem do czynienia z Xeroxami, ale od 8 miesięcy używam HP610C,
więc tylko na jej temat mogę coś powiedzieć.
Drukarka jak na mój gust nie jest za szybka - ale to ocena subiektywna, poza
tym za małe pieniądze nie dostanie się demona szybkości. Wydruki
czarno-białe b.dobre, czcionka wyraźna, linie pionowe w tabelach także
"trzymają fason". Wydruki kolorowe można uznać za bliskie oryginałowi, co
ciekawe: jeśli drukujesz zeskanowane np. zdjęcie, to gdy zmienisz w opcjach
papier na Premium, to nawet na zwykłym papierze wydruki są dokładniejsze.
Jedynym mankamentem akurat w moim kompie jest to, że w czasie drukowania
system chodzi jakby na "pół gwizdka", ale nie mam pojęcia czy to wina
drukarki czy raczej kompa - da się z tym żyć:) Ogólnie jestem zadowolony.

--
Pozdrawiam, Jarek M.
marten_at_gronet.pl