Odp: Odp: Pad dysku - przypadek?

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 21:45:04 MET

Użytkownik Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8anqse.109.joshua2_at_powercomp.home...
> Przepraszam, że się wtrącam.
>
> Kiedyś u znajomego przez pół godziny próbowałem odpalić stację dysków, aż
> końcu zauważyłem że nie podłączyłem zasilania :)
>
> Pozdruffka,
> --
Też mi się zdażyło kilka podobnych gagów. Wydaje mi się jednak że traktujesz
to jako anegdotkę a nie dowód na błyskotliwość i celność spostrzeżeń Kai?
Chyba że nie wiedziałeś że trzeba podłączyć zasilanie i dopiero na grupie
dyskusyjnej otrzymałeś cenne rady ;-)))))
Pozdrowienia
Wigwam