Re: LEXMARK 1020

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 02:16:04 MET

> Drukarka Lexmark 1020 ma głowicę drukującą wbudowaną w zasobnik z
> atramentem. Czyści się ją następująco:
> 1. wyjmujesz zasobnik z tuszem,
> 2. odwracasz dolną częścią do góry,
> 3. czyścisz wilgotną ściereczką dysze i styki.

Dziękuję serdecznie! Teraz przynajmniej wiem, że dysze są na pojemniku z
tuszem.Kiedyś oryginalny tusz rozmazywalo przy drukowaniu i tak właśnie
uczyniłam,tzn przeczyściłam spirytusem ten pojemnik w miejscu,skąd
wydostaje się tusz i w drukarce pod pojemnikiem.Teraz mam następne
pojemniki i te nie wylewają.

> Jeżeli to można nazwać szybkością ;-)

Wolniej drukowała-malowała tylko np.jakieś fotografie.Do zastosowań
domowych nie jest zła a jak ją kupowałam, to była pierwsza nowość !
Wtedy nie byla tania ale niedługo zaczęły pojawiać się coraz nowsze modele
na dodatek coraz tańsze a mnie było przykro,że tyle (8,5 miliona na stare)
musiałam na ta drukarkę wydać pieniędzy.
Pozdrawiam serdecznie
Kaja