Re: LEXMARK 1020

Autor: Marek Dziedzic (MarekD_at_piasecki.com.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 08:43:55 MET

"Kaja" <kaja1_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Gdzie drukarka Lexmark 1020 ma glowicę? Jak się to czyści?
Drukarka Lexmark 1020 ma głowicę drukującą wbudowaną w zasobnik z
atramentem. Czyści się ją następująco:
1. wyjmujesz zasobnik z tuszem,
2. odwracasz dolną częścią do góry,
3. czyścisz wilgotną ściereczką dysze i styki.

> Ponadto ostatnio zainstalowałam do niej nowsze- polskie sterowniki i
> teraz drukuje mi np.taką wiadomość news (1/2 strony) ponad 1 minutę!
> Strasznie wolno i długo to drukuje.Nie wiem co mam robić.
A skąd masz te sterowniki? Jeśli są z Microsoftu - wywal je, jeśli od
Lexmarka - spróbuj przeinstalować, jeżeli nie pomoże - wróć do starych.

> Chciałabym nadmienić, ze ta drukarka ma już 3 lata ale do czasu
> zainstalowania nowych sterowników drukowała szybko.
Jeżeli to można nazwać szybkością ;-)

 Pozdrawiam
Marek Dziedzic