Re: LEXMARK 1020

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 02:29:26 MET

Dziękuję serdecznie!
Te polskie sterowniki ściągnęłam sobie właśnie ze strony Lexmarka.
Bardzo się ucieszyłam,ze teraz już wszyściutko jest po polsku.Postaram się jeszcze
raz ,od nowa zainstalować tą drukarkę i zobaczę czy jest poprawa w szybkości
drukowania - jak nie bedzie, to napiszę maila do Lexmarka.
Pozdrawiam serdecznie
Kaja