Sprzet za ok 3700-4000zl

Autor: Adriana S. (sklenarikova_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 02:17:41 MET

Witam !
Moj kolega chcialby kupic sobie komputer to jego pierwszy sprzet po C64.
Facet jest policjantem bedzie pracowal przy grafice, bazach danych, no i
oczywiscie gry. Tego kompa to najlepiej skompletowalabym u JANOSICA ale nie
wiem czy on daje na raty, a takie jest jego pierwsze i podstawowe wymaganie.
Sprzet powinien zawierac :
Procesor: mysle ze cel 433
Plyta: tutaj nie mam pojecia nie musi to byc asus czy abit moze byc jakas
inna(tansza) priorytet powinna stanowic stabilnosc i niezawodnosc pracy.
Karta graf STB Velocity 100 8MB czy moze lepiej jakas inna w podobnych
granicach cenowych?
Monitor 15` taki ktory przy 1024 x 768 ma 75 hz - ktory nie wiem doradzcie
cos?
ram 64 mb
CD-ROM LG 40x, a moze lepiej ASUS albo TEAC
Karta Muzyczna tutaj nie mam pojecia czy Yamaha jest gut !
Drukara : HP610 czy Epson 460 czy moze Lexmark Z-11 co proponujecie !
Modem jakis tani do 150 zl moze ACORP na lucencie
Skaner jakis tani do 300 zl
Twardy do 550zl WD CAVIAR czy FUJITSU a moze SEAGATE ?
i do tego pierdoly mysz klawiatura i obudowa ,wiatrak.

--
Robisz TO, myslisz o TYM, a czy potrafisz rozmawiac kulturalnie ?
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-seks-moderowana/