Re: Sprzet za ok 3700-4000zl

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 00:53:41 MET

On 18 Feb 2000 02:17:41 +0100, sklenarikova_at_priv6.onet.pl (Adriana S.)
wrote:

..
>Facet jest policjantem bedzie pracowal przy grafice, bazach danych, no i
>oczywiscie gry.
Wow ;))
>Tego kompa to najlepiej skompletowalabym u JANOSICA ale nie
>wiem czy on daje na raty, a takie jest jego pierwsze i podstawowe wymaganie.
Nie sadze ... jak na raty to w sklepie, ale wyjdzie 2 razy drozej ...

>Sprzet powinien zawierac :
>Procesor: mysle ze cel 433
Ja bym wolal c366_at_550 lub nawet 300A_at_450 ... duzo bardziej wydajny
system niz cos na FSB 66 ...

>Plyta: tutaj nie mam pojecia nie musi to byc asus czy abit moze byc jakas
>inna(tansza) priorytet powinna stanowic stabilnosc i niezawodnosc pracy.
Abit BF6 ? BE6-2 ? A moze na 2 procki BP6 ? Abitow mialem juz kilka,
wiele kompow z nimi skladalem, wszystkie byly OK, Asusy tak samo ...
ale jednak jestem wygodnicki i lubie softmenu ... ;))

>Karta graf STB Velocity 100 8MB czy moze lepiej jakas inna w podobnych
>granicach cenowych?
Mozesz kupic TNT2 128 16MB za jakies 400-500 zl firmowa oczywiscie, bo
zadne colormaxy i superpowery nie wchodza w gre ...

>Monitor 15` taki ktory przy 1024 x 768 ma 75 hz - ktory nie wiem doradzcie
>cos?
Kazdy dobry 15 ma 85Hz w 1024 ...
Dobre sa CTX z Trinitronem, NEC z Cromaclear, Sony ale tylko drozsze
modele (ES chyba), w miare jest Samsung 510b i 550b, nie polecam
natomiast Philipsow, Panasonicow, LG itp ....
Ale kazdy monitor trzeba obejrzec KONIECZNIE przed zakupem w sklepie,
najlepiej majac pod reka Nokia Monitor Test ....

>ram 64 mb
malo ...

>CD-ROM LG 40x, a moze lepiej ASUS albo TEAC
Teac ...

>Karta Muzyczna tutaj nie mam pojecia czy Yamaha jest gut !
Moze byc, ale Live! tez jest OK ;))

>Drukara : HP610 czy Epson 460 czy moze Lexmark Z-11 co proponujecie !
Ja ciagne na starusienkim hp690 ... ale cos ostatnio wymieka ... a
hp610 to ten z bardzo drogim tuszem ??

>Modem jakis tani do 150 zl moze ACORP na lucencie
Raczej USRa jakiegos ...

>Skaner jakis tani do 300 zl
Tu nie wiem, ale znajomi chwala Primaxa na LPT ...

>Twardy do 550zl WD CAVIAR czy FUJITSU a moze SEAGATE ?
>i do tego pierdoly mysz klawiatura i obudowa ,wiatrak.
IBM lub Quantum, chyba ze ktos lubi straty calego systemu i waznych
prac, ostatecznie Fujitsu, ale na pewno nie Seagate (nawet Baracuda) i
Caviar ..

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179