Re: Sprzet za ok 3700-4000zl

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 14:45:34 MET

Dnia 18 Feb 2000 02:17:41 +0100 , sklenarikova_at_priv6.onet.pl
(Adriana S.) po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Witam !

vice&versa

>Sprzet powinien zawierac :
>Procesor: mysle ze cel 433
>Plyta: tutaj nie mam pojecia nie musi to byc asus czy abit moze byc jakas
>inna(tansza) priorytet powinna stanowic stabilnosc i niezawodnosc pracy.

jeżeli celeron to proponowałbym jakąś markową na zx - sie tyle że
stare przysłowie pszczół mówi : nie oszczędzamy na płycie głownej !

>Monitor 15` taki ktory przy 1024 x 768 ma 75 hz - ktory nie wiem doradzcie
>cos?

jeżeli będą to długie ilości spędzane przed monitorem to raczej szukać
takiego ,który będzie wyciągał minimum 85 hz przy 1024x768 ale
! nie wiem ! czy nie trzeba będzie zachaczyć o jakąś tańszą 17-tkę

>ram 64 mb

jeżeli nie da się więcej to tak musi być

>CD-ROM LG 40x, a moze lepiej ASUS albo TEAC

nie chcę wywoływać świętej wojny, więc napiszę patrząc po sobie i
swoich znajomych.

lg to raczej x32 (ale może być ciężko dostać)
teac bez wahania

o asusie się nie wypowiadam płyty robią super ale jak napędami ???

>Karta Muzyczna tutaj nie mam pojecia czy Yamaha jest gut !

jak nie potrzebujecie jakiś bajerów to super karta za odpowiednią
cenę.(724)

>Modem jakis tani do 150 zl moze ACORP na lucencie

imho - raczej bym brał zewnętrzny.

>Twardy do 550zl WD CAVIAR czy FUJITSU a moze SEAGATE ?

tu temat rzeka :)) , ogólnie polecany jest IBM,Quantum,Fujitsu
sam mam segate i dopóki nie wlezę na 83 i udma to naprawdę nie
narzekam.

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090