Re: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 20:55:00 MET

Dnia 16 Feb 2000 22:40:27 +0100, Michal Zielinski napisał(a):

>No nie. Cholera, skaner za 7kz netto,

Jak się komuś zachce skanera A3, to musi toto kosztować :)

>a jak sie zacznie skanowac, to mozna umrzec z nudow. Komputer najbardziej
>jest zajety w momencie nagrzewania lampy. I pomyslec, ze ten model ma 1,2
>MB cache.

A mój ma (chlip) coś tam 32 czy 64KB cache'u :(((
Jak by nie mogli wrzucić z 16MB - wtedy by to jakoś szło... a koszty prawie
żadne.

Próbowałeś odpalić skaner pod sane pod linuxem? Mnie wcięło, jak zobaczyłem,
że komputer nie zwalnia ani odrobinę przy skanowaniu...

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |