Re: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 22:32:04 MET

> A mój 6000SP pod windowsami nawet z tekramem blokuje komputer podczas
> skanowania. Ale, w przeciwieństwie do dołączonego kontrolera, przy
> tekramie
> podczas skanowania można machać kursorem myszy :)

> Dla smaczku dodam, że jak pod linuxem skanuję z tekramem, to mogę robić
> co
> chcę. Ale cóż - widać windows jest tak zafascynowane faktem skanowania,
> że
> do niczego innego nie jest zdolne. :)

No nie. Cholera, skaner za 7kz netto, a jak sie zacznie skanowac, to mozna
umrzec z nudow. Komputer najbardziej jest zajety w momencie nagrzewania
lampy. I pomyslec, ze ten model ma 1,2 MB cache.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310