Re: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 20:54:59 MET

Dnia Tue, 15 Feb 2000 14:14:10 +0100, zuko / Shark von Cygnus napisał(a):
>On Tue, 15 Feb 2000 03:21:16 +0100, "Adam" <derwer_at_optimus.waw.pl>
>wrote:

>[...]

>czyli jak bedzie wygladala taka konfiguracja:
>kontroler, nagrywarka wewnetrzna i skaner. nagrywarka jest
>zterminowana. skaner tez powinien byc, prawda?

>aha, jak to bedzie jeszcze z ID urzadzenia? nagrywarka ma standardowo
>bodajze id 3. czyli cedekowaki dac np. id 4, a skanerowi?

Z reguły skaner ma stały ID: nagrywarki i CD-ki mają zworki do ustawiania
ID... Mam konfigurację:

Tekram DC-395U
Mustek 6000SP ID: 6
Teac R56S (nagrywarka) ID: 5
Teac CD532S (cd 32x) ID: 4

Wszystko biega ślicznie, tylko że... nigdzie nie ustawiłem terminacji :)
Tzn. niby skaner ma wbudowany terminator, ale na żadnym z urządzeń
wewnętrznych terminatora nie włączyłem. Tzn. na początku włączyłem, ale w
ogóle nie chciało wykryć urządzeń... teraz, bez terminatorów, jest oki :)

P.S. Są gdzieś do dostania kable wewnętrzne narrow-SCSI z więcej niż dwoma
złączami? Bo zarówno do kontrolera, jak i do CD były dołączone tylko kable z
dwoma złączkami...

P.P.S. Do firmy kupowałem Tekrama DC-390U2W. Ale śliczne cacko... no i ten
       kabel, który dołączyli... miodzio :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |