Odp: SB 128 PCI , oraz 4 głośniki.

Autor: janumat (janumat_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 13:23:08 MET

To czy mozesz podlaczyc 4 glosniki do sb128 to zalezy od ilosci wyjsc z tego
co pamietam byla kiedys taka wersja kart posiadajaca 2 gniazda na glosniki,
w innym wypadku zostaje lutowanie kabelkow ale zadnego dodatkowego efektu
nie bedzie,chyba ze nawali karta.
kripo1.poczta.wp.pl

Użytkownik Jarek Dąbrowski <jarek_at_amtel.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88gm5g$eub$1_at_sunsite.icm.edu.pl...