Problem z dzwiekiem-prosba o pomoc !

Autor: Jack_Sky (downloadmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 13:43:23 MET

Czesc !

Mam nastepujacy problem : po 1,5 roku pracy w niezmiennej konfiguracji nagle
komp przestal odtwarzac dzwieki . Winamp 2.23 zamiast grac ( mp3 i wavy )
puszcza tylko pierwsza sekunde. Dzieje sie tak przy kazdym nacisnieciu play.
Muzyka w grach nie gra. Odtwarzacz systemowy robi to samo. Jedyne co chodzi
to muzyka z cd.
Przeinstalowalem system ( dwukrotnie) i na calkiem golutkim jeszcze raz p
oprobowalem i to samo. Dodatkowo czasami pojawia sie komunikat "MMsystem004.
Okreslone urzadzenie jest zajete.Poczeka az bedzie wolne i ponow probe" Py
tanie jakim cudem nagle cos moze byc zajete ,zwlaszcza ,ze nic nie zmienia
lem w konfigurce ?
Aktualnie na pasku mam dwie ikony dzwieku (nie wiem dlaczego)
Karta muzyczna to SB AWE 32 ISA na Asus'ie P2B ,W98.
Czy moze to oznaczac ,ze padla karta muzyczna ( 4,5 roku ) ?

Dzieki za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Jacek