Odp: SB 128 PCI , oraz 4 głośniki.

Autor: Compass (compass_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 10:55:09 MET

> Jestem posiadaczem karty muzycznej SB 128 PCI. Moje pytanie brzmi, czy
można
> do tej karty podłączyć 4 głośniki.
> Jeśli tak to gdzie należy podłączyć drugi zestaw głośników, oraz czy drugi
> zestaw będzie zestawem głośników surround, czy też będzie dostawał taki
sam
> sygnał jak zastaw główny.

jeśli masz dwa wyjścia to sprawa jest prosta - można,
jeśli tylko jedno to na dwoje babka wróżyła - w któryś wersjach (działało
napewno na oryginalnym Ensoniq EAPCI / SB 64PCI) drugą parę podłączało się
jeśli pamięć mnie nie myli do wejścia mikrofonu ... nie wiem czy działało to
na wszystkich wersjach. Najprościej podłącz tam słuchawki, w sterownikach
przełącz na 4 speakers i przetestuj... działa ?

Cooger