Re: Restartuje mi się bez powodu komputer !

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 04:15:27 MET

Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> came up with:

>A gdzie jest to power supply? U mnie chyba tego nie ma
>Kaja

jesli nie wiesz gdzie w twoim kompie jest power supply, to niestety ale
radze nie dotykac nawet obudowy.

doradzilem wymienic power supply tylko z tego powodu ze jest to najczestrzym
przypadkiem naglego resetowania komputera. innych przyczyn moze byc wiele,
jak tu juz inni koledzy radzili. twoja power supply jest napewno dobra, problem
lezy w connections. mozna to oczywiscie rozebrac i grzebac, jedna cena tego
urzadzenia jest stosunkowo niska i najlepiej zakupic nowe /min 250W jak na moj gust/
a najlepiej jesli jest w zasiegu drugi komputer; po prostu podmienic na chwile i
zobaczyc....
powodzenia.

--
marq
'czemu ta plonkownica tak wierzga ostatnimi czasy...?   ;-)