Odp: Jak zaprogramowac BIOS-dzieki

Autor: Gonzo (gonzol_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 02:51:29 MET

Użytkownik nameless <nameless_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Dwsq4.2863$G3.95355_at_news.tpnet.pl...
> Wielkie dzieki za odzew wszystkim
> W koncu udalo mi sie na goraco zaprogramowac flesza, ale plyta milczy
dalej
> jak zakleta. Sprawdzilem wszystkie elementy lacznie z fleshem (tzn.
> zaprogramowalem inny Bios do Innej plyty i w niej chodzi ) i wszystko
> wskazuje ze plyta klekla :((
> jedyny objaw jaki dostaje to jak dam inny Bios to glosniczek piszczy w
> nieskonczonosc jak dam prawidlowy to cisza i ciemny ekran , czyli wydaje
mi
> sie ze jakis wstepny test jest robiony a potem zwis :(
> [...]

jezeli programowales go na innej plycie to moze sie tak dziac
moze cos zmieni programowanie na innej plycie lub starszym/nowszym
programatorem
skoro glosniczek sie oddzywa na innym biosie to znaczy ze chipset i procek
dzialaja w kazdym razie cos tam jeszcze dziala
pc chipsow programowalem juz parenascie i czesto sie zdazalo ze biosy ze
stronki w taiwanie byly do d... lub zle sie sciagaly czasmi pomoglo ponowne
sciagniecie tego samego pliku
mozna jeszcze dopasowac bios od innej plyty najwazniejsze co by byla z takim
samym chipsetem i kontrolerem io , ilosc slotow isa i pci nie ma znaczenia
a i to czy jest dzwiekowka na pokladzie tez w zasadzie nie wplywa na
kompatybilnosc

co do pcchipsow to daj sobie spokoj i tak nie uruchomisz na tym agp
texturingu zawsze sie bedzie wieszac na kartach agp i nic nie da nowszy bios
czy nowsze vgart'y ;))))
Gonzo