Karta MWave

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 01:20:58 MET

Mam taka dosc stara karte AmQuest Mwave ..chyba z 5 lat
Karta ta miala programowalny chip DSP Ibm ,który mógl spelniac rózne funkcje
to jest: karta oprócz tego ze byla modem 28.8 kbs to byla takze karta
muzyczna 48 Khz itp.Mogla tez byc jako modul MIdi.
Mój problem jest taki producent który te karte wyprodukowal firma AmQuest
nie istnieje.Zanim zamknela swój serwis www widzialem ze byly tam drivery,
które przeprogramowywaly modem na 33 kbs
Mam pytanie czy ktos ma podobna karte i ma do niej drivery?
Czy znacie jakies serwisy z driverami na swiecie, gdzie mógl bym znalezc
takie drivery

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452