Re: Karta MWave

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 19:25:20 MET

"Barteczek" <bgrabowski_at_poczta.fm> wrote in message
> Mam taka dosc stara karte AmQuest Mwave ..chyba z 5 lat
> Karta ta miala programowalny chip DSP Ibm ,który mógl spelniac
rózne funkcje
> to jest: karta oprócz tego ze byla modem 28.8 kbs to byla takze
karta
> muzyczna 48 Khz itp.Mogla tez byc jako modul MIdi.
> Mój problem jest taki producent który te karte wyprodukowal
firma AmQuest
> nie istnieje.Zanim zamknela swój serwis www widzialem ze byly
tam drivery,
> które przeprogramowywaly modem na 33 kbs
> [...]

Mam takich kart chyba z piec, calkiem ladne, ale niestety tylko
dla Windoze/DOS :PP. Tyle ze moje to oryginalne IBM MWave.
AmQuest to pewnie wersja no-name oryginalnego MWave.

Drivery do Win95 leza tu:
ftp://ftp.pc.ibm.com/pub/pccbbs/aptiva/setup.exe

Win98, Win98SE oraz Win2000 maja wbudowane drivery
do IBM MWave.

Po wiecej informacji zapraszam na:
http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/PMYS-3TZGJP.html?lang=en_US&page=
brand&brand=IBM+Aptiva%7CAptiva%7C2176%7CC66&family=IBM+Aptiva%7C
Aptiva&machineType=IBM+Aptiva%7CAptiva%7C2176&model=IBM+Aptiva%7C
Aptiva%7C2176%7CC66&doctype=Downloadable+files&subtype=All
(jedna dluga linijka :))

Zycze smacznego, jesli potrzebujesz wiecej
info na temat IBM MWave to pisz do mnie na priva.

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *