AMD-K6 2 500 i Win98 problem z instalacja...

Autor: Pilum (pilum_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 22:28:32 MET

Pomocy!!!

Dzis stalem sie (byc moze) szczesliwym posiadaczem
AMD K6-2 500 + plyta AOpen AX59 Pro (VIA MVP3).
Mam problemy z instalacja Windola98... Byc moze juz
byly takie pytania na grupie wiec przepraszam za powtorke...
Slyszalem ze trzeba sciagnac Patcha dla AMD szybszych niz
350 Mhz? Czy taki patch wystarczy???
Co prawda udalo mi sie zainstalowac system, ale juz przy
instalacji wyskakiwaly rozne bledy, a po zainstalowaniu
sterownikow do Matroxa wyskakuje caly czas
general protection error i wszystko wisi...
Jesli patch wystarczy to skad najlepiej go sciagnac
i w jaki sposob sie go instaluje? (Na wersje instalacyjna
windowsa, czy na zainstalowanego? Z poziomu DOS-a?)

Z gory dziekuje,
                            Pilum