Odp: WYJASNIENIE Moje zakupy w netseller.com.pl (dlugie)

Autor: B. Dariusz Godlewski (bdg_at_rettpol.com.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 21:25:53 MET


> Zadzwonilem od razu do netsellera i tu mila niespodzianka! Ten sam
uprzejmy
> pan (oczywiscie od samego poczatku sie przedstawial) poprosil abym sie nie
> denerwowal i on sam zalatwi sprawe z SONY.
> Zadzwonil po 10 minutach z informacja, ze jedzie juz do mnie kurier i
> zabierze monitor, ktory jeszcze tego samego dnia wymienia mi na drugi
nowy -
> taki sam lub inny.
> Podziekowalem i zapytalem sie czy moge wymienic na zupelnie inny.
Oczywiscie
> bez problemu!

Hmm ...
Czyzby az tak sie tam zmienilo ??
Kiedys takze przymierzalem sie do zakupu monitora i zadzwonilem do w/w
firmy.
Poniewaz takze zaproponowano mnie przywiezienie przez kuriera wiec zapytalem
co bedzie jak jakosc obrazu nie spelni moich oczekiwan / chodzilo mi o
ewidentne
problemy typu nieostry obraz, jakies przebarwienia lub cos podobnego / , bo
przeciez
badz co badz kupuje kota w worku.
I tu uslyszalem odpowiedz ze przy cenie ktora ow Pan oferuje / czytaj niska
/ nie
ma zadnych zwrotow , a zamiana moze byc tylko w gore czyli na drozszy model.
A tak w ogole to juz mnostwo osob u niego kupilo i to ma mnie przekonac !!!
Zrezygnowalem .....

Pozdr. dla grupy

Darek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:44:09 MET DST