Plyta LuckyStar 5MVP3 a AMD K6-III ?

Autor: pawel.jedrzejewski_at_philips.com
Data: Tue 15 Feb 2000 - 21:45:52 MET

Czy ktos moze wie czy na tej plycie pojda AMD K6-III, wersja plyty 2.0.
Widzialem na stronie producenta, ze dla wersji 2.1 AMD-ek bedzie chodzil ale
nie wiem jak z 2.0. Moze ktos robil juz eksperymenty z ta plyta.
A tak poza tym to udalo mi sie przez przypadek znalezc ustawienia zworkami
czestotliwosci taktowania, o dziwo 90 MHz i mnoznika 5x czego w dokumentacji nie bylo.
MOze ktos jeszcze zna inne.

Pozdrawiam Pawel J.--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/