Odp: Komputer w calosci...

Autor: a_patch (joshua_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 16:39:12 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38a845a4_at_security.net.pl...

> zgadza sie, ale sa klopoy z plytami glownymi

Athlon 600mHz a co do klopotow to - ZADNYCH - Biostar MK7, lub MicroStar
MS6167 do tego obowiazkowo pamiec 128 PC133mHz

> HP

NIE Polecam goraco epsonikow chiba ze od 3000 w zwyz. Smużą
i niemilosiernie piszcza (nawet 700photo). Wole packardy mam 815

> Powiadasz? :)
> Ja niedawno jeden naprawialem (tzn konfigurowalem adapteca ava1505)
> i byly ladne, ale nie mialem skali porownawczej.

Agfa i to koniecznie SCSI mam 1200 (super)

no i jeszcze dzwiek cos co dekoduje AC3 Live Platinum i glosniki
Creative Theater2500 na Cambrige'u
Ale cena to juz na pewno 7000zl
joshua_at_free.koti.com.pl