Odp: Instalacja modemu ?

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 16:23:38 MET

Hi,
Nie ma sensu wyłączać COM'a w BIOSIE jeżeli jest możliwość ustawienia numeru
w modemie na COM3 lub COM4. Porty COM korzystają parami z tych samych
przerwań tzn. z IRQ4 korzysta COM1 i COM3, z IRQ3 korzysta COM2 i
OM4( system rozpoznaje do którego COM'a za pomocą adresu).
Proponuje najpierw ustawić w BIOSIE COM1 i COM2, ustawić modem na COM4.
Następnie wybrać "Dodaj nowe urządzenie" - winda powinna znaleźć nowy port
COM. Dopiero wtedy instalować modem na tym porcie.
Swoją drogą winda to badziewie, z którym trzeba nieźle czasami powalczyć.

--
Pozdrowionka
Zbyszek