Odp: Komputer w calosci...

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 08:44:24 MET

Użytkownik a_patch <joshua_at_free.koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Aqeq4.991$G3.36963_at_news.tpnet.pl...
> NIE Polecam goraco epsonikow chiba ze od 3000 w zwyz. Smużą
> i niemilosiernie piszcza (nawet 700photo). Wole packardy mam 815

Jakie smużenie???? Jakie piszczenie???? Może masz jakiś walnięty egzemplarz?
Nic takiego nie stwierdziłem!! A styknąłem się z wieloma modelami - wydruki
mają wyśmienite, prawie każda drukarka HP umywa się do Epsona, jeśli chodzi
o jakość. Niedawno stały dwie drukarki w jednym pokoju - Epson 850 i HP
710 - wg mnie obie są równo głośne, nie zauważyłem, żeby jakaś była
głośniejsza... A w pracy drukujemy próbnie reklamy na Epsonie - HP się do
tego nie nadaje, nawet z użyciem specjalnego papieru i zestawu Photo RetKit
czy jakoś tak....

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz