Re: program MBM

Autor: Bartosz Żur (CMT_at_rubikon.net.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 09:16:37 MET

Użytkownik ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:88a6n3$es0$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> czy ktosuzywa(l) tego programu na plycie gl. Epox KP6-BS
> to 2 procowa plyta - nie wiem czy dobrze poustawialem
> rodzaje czujnikow, bo program co prawda wykryl
> ze 1 z wiatrakow kreci sie wolniej, ale chwilami alarmuje
> mnie ze zupelnie obumarl, co jest nieprawda - ten
> wiatrak z reguly nie rusza, ale jak juz ruszy to sie kreci
> -obnizylem graniczna predkosc alarmowania do 1000 obr
> - ale z BIOS-u wynika ze on ma ciagle cos kolo 2500
> (z defaultowych 4500) wiec alarmy sa falszywe...
>
> a poza tym (pod WIN95) wykrywa mi tylko 1 proc..??

Zaden z Win9X nie wykryje Ci 2 proca (a moze ??)
a juz na pewno nie bedzie wykorzystywal 2 proce.
Co do MBM to mam P3B-F i nie mam problemu zadnego
z zanikami ? odczytywania np. predkosci wiatraka ale
predkosc 2500 RPM to chyba malo jak na moj gust.
Co do czujnikow to tez wykrywa mi sam tzn. temp proca
pobiera z proca (zaden zewnetrzny termistorek) a
dodatkowy (opcjonalny dokupiony przez mnie)
zainstalowany na grafice tez wykrywa sobie sam.

--
pozdroofka
Bartosz Zur                    "Zurek DEPECH"