program MBM

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 01:27:09 MET

czy ktosuzywa(l) tego programu na plycie gl. Epox KP6-BS
to 2 procowa plyta - nie wiem czy dobrze poustawialem
rodzaje czujnikow, bo program co prawda wykryl
ze 1 z wiatrakow kreci sie wolniej, ale chwilami alarmuje
mnie ze zupelnie obumarl, co jest nieprawda - ten
wiatrak z reguly nie rusza, ale jak juz ruszy to sie kreci
-obnizylem graniczna predkosc alarmowania do 1000 obr
- ale z BIOS-u wynika ze on ma ciagle cos kolo 2500
(z defaultowych 4500) wiec alarmy sa falszywe...

a poza tym (pod WIN95) wykrywa mi tylko 1 proc..??

chetnie wymienie sie uwagami z innymi uzytkownikami
MBM

ZOMO