Re: laptop i bios

Autor: Bartosz Żur (CMT_at_rubikon.net.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 09:05:11 MET

Użytkownik Krzysztof Karlowski <muzgos_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2vbhasgbhjggr382emf9g8c5s9u3bv2pl3_at_4ax.com...
> Cześć,
> Mam przed sobą laptopa, z procesorem 386.
> Pytanie:
> Jak weść do tego biosu (dostęp nie wydaje się być zabiezpieczony
> hasłem)?

W zeszlym tygodniu tez stalem przed takim problemem :-))
Jedynym sposobem jaki byl skuteczny (znane mi kombinacje
klawiszy nie dzalaly) to przelaczenie na prace z zewnetrznym
flopem 5,25, wtedy bios zglaszal blad i pozwalal wejsc do setupu
lub kontynuowac. Po raz drugi i ostatni !!! podjalem sie naprawy takiego
zloma.

--
pozdroofka
Bartosz Zur                    "Zurek DEPECH"