Instalacja modemu ?

Autor: Grzegorz Chojnacki (g.chojnacki_at_pulsbiznesu.com.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 10:31:07 MET

Bardzo proszę o pomoc.

Mam modem na którym zworkami mogę przełączać com1,2,3,4 i więcej nic.
W biosie standardowo mogę ustawić 4 ustawienia na każdy port - com 1,2,3,4.
Jak w biosie ustawię np com1 i 2 to w w98 szuka mi modemu na com2 może
dlatego że na com 1 jest mysza? Ustawiam zworki na modemie na com2 żeby mi
go znalazł i nie mogę uruchomić komputera bo konflikt z com2.
Jak ustawie taki sam com na modemie i w biosie to nie uruchomię komputera bo
konflikt a jak ustawie inny com na modemie to w98 szuka na tym com który
jest ustawiony w biosie , jak wyłączę w biosie com to w98 wogóle nic nie
szuka?

--
Pozdrawiam !
Greg