Re: laptop i bios

Autor: Adam (derwer_at_optimus.waw.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 03:07:55 MET

"Adam" <derwer_at_optimus.waw.pl> wrote in message

> "Krzysztof Karlowski" <muzgos_at_kki.net.pl> wrote in message

> Próbuj tak, jak w starych komputerach:
> Ctrl-Esc, Ctrl-Alt-Esc, Alt-Esc, F10.
> Chyba któreś załapie.
> Czy po napisie "Keyboard stuck key failure" nie
> mówi, że np. F1 - Bios a F2 - start ?
>

> --
> Pozdrawiam !
>
> Adam.
> derwer_at_optimus.waw.pl

Jeszcze jedno:
komunikat "Missing operating system" może się
wiązać z brakiem systemu. Sprawdź najpierw, czy
dysk jest prawidłowo widoczny i czytany przy starcie
z dyskietki. Jeśli tak, to wystarczy SYS, natomiast
w BIOSie nic nie trzeba zmieniać.
Sprawdź też, czy partycja jest uaktywniona.

Jescze raz pozdrawiam.

Adam.