Re: laptop i bios

Autor: Krzysztof Karlowski (muzgos_at_kki.net.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 13:26:26 MET

On Tue, 15 Feb 2000 03:00:43 +0100, "Adam" <derwer_at_optimus.waw.pl>
wrote:

>Próbuj tak, jak w starych komputerach:
>Ctrl-Esc, Ctrl-Alt-Esc, Alt-Esc, F10.
>Chyba któreś załapie.
>Czy po napisie "Keyboard stuck key failure" nie
>mówi, że np. F1 - Bios a F2 - start ?

Dzięki za odpowiedź.
Kombinacje podane przez ciebie niestety nie działają.
Faktycznie kiedyś powiedział do mnie, że mam nacisnąc F1 albo F2, ale
to było wtedy kiedy jeszcze działał poprwnie. (dostałem go od kolegi,
któremu przestał działać)

Sytuacja wygląda tezaz tak:
Komputerek ma fizycznie zamontowany dysk twardy o pojeności około
350MB.
Nie startował z dysku twardego, przy skanowaniu dysku wyrzucał błędy i
komunikat, że dysk może być żle skonfigurowany w Bios i mogę mieć
nieuaktywnioną partycję.

Sprawdziłem fdiskiem (od win95 - swoją drogą skąd wziąć dziś starego,
dobrego MS-DOS 5.0? - może macie?), prtycja pri była aktywna.
Usunąłem partycję, założyłem nową o wielkości całego dysku i fdisk
założył 50 MB. (a powiniem 350 - moim zdaniem złe info o dysku)
Przeniosłem system (sys c:)
Uruchomiłem komp i ruszył z twardego dysku (win95 - dos 7.0)

Czyli - żle podzielony dysk. Co jest przyczyną tego zachowania?

PS: Jak wejść do tego chorego biosu??

--
Krzysztof Karlowski
ICQ: 32925721