Re: Zasilacz >=250W - Athlon

Autor: ElFi (elfi_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 03:05:49 MET

Użytkownik Arth <art01_at_iname.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fmbn7s8qbhniuoi852ll9b55uddanv0abj_at_4ax.com...
> Na porzadnych zasilaczach powinny byc okreslone maksymalne wartosci
> poboru pradu z zasilacza na poszczegolnych napieciach.
> Tak jest np. na zasilaczach od obudow Enlighta.
> Np.:
> EN 8234942
> MODEL ATX-1123B 230 W
>
> +3.3V - 14 A
> +5V - 22 A
> +12V - 8 A
> -12V - 0.8 A
> -5V - 0.5 A
> +5VSb - 1 A
>
> +5V & +3.3V MAX 120 W

Z tego wynika, że są to parametry typowego zasilacza ATX. Wniosek jest taki:
kupujesz Athlona - !musisz! kupić nietypowy zasilacz/obudowe. Dalej
dedukuję[;)] , że będzie to droższa impreza i na pewno nie taka łatwa w
realizacji, wiem bo próbowałem niedawno kupić lepszy (mocniejszy) zasilacz.
Skończyło się wymianą procesora na mniej prądożerny (stare PII 233 na
PIII450).
 Czyli dla tych co kupują Athlona - doliczcie jeszcze dodatkową 100 na
lepszą obudowę (być może mnie to też czeka!, już nie wiem czy się cieszyć
czy smucić).

Pozdrawiam!
Marek Jasinski