Re: Szybki pecet do obróbi video

Autor: ElFi (elfi_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 03:05:35 MET

Użytkownik Toper <pnowak_at_elimp.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85niqd$9l5$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Muszę kupić szybkiego peceta do obróbki video.
> Jakie dyski polecacie (czy koniecznie SCSI)
Zbędny wydatek, lepiej dołożyć do większego dysku IDE

> , miałem zamiar kupić 2x UDMA66
> IBMa jakieś 13 GB na system + programy
Na system to 2GB w zasadzie wystarczy

> i 28 GB na prace.
To już zależy Jakie długie materiały będziesz obrabiał.

> Ile RAMu? (256)?
Im więcej tym lepiej, chociaż powyżej 320 to już nie widać drastycznych
polepszeń, chyba, że będziesz projektował np: okładki na kasety video w
rozdziałce 720 (lub1440)DPI, to można jeszcze dodać.

> Jaka płyta?
Dobra!

> Jaka grafika (Matrox czy TNT 2)
Grafa nie jest tu aż tak ważna. Musi mieć overlay... Znam ludzi, którzy
pracyją na S3 Savage.

> Do obróbki mam zamiar kupić miro500 (ma cyfrowe łącze do cyfrowej kamery)
A masz taką kamerę, a magnetowid?

Pozdrawiam!
Marek Jasinski