Re: Setup w Compaqu

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 08:17:21 MET

"Ob. Piszczyk" wrote:

> Moja ciocia kupila sobie starego Comapqa zeby sie nauczyc obslugi kompa
> :-))
> Starowinka liczy sobie ladnych pare lat (5-6 zeby nie sklamac - jest to
> model 4 S- 50 czy cos w ten desen) i w zaden sposob nie moge obczaic,
> jak wejsc do Setupu w tym sprzecie. A poniewaz nie dziala tam FDD to
> musze tam pogrzebac.

Podczas startu przez pare sekund miga w prawym gornym rokgu ekranu taki
bialy prostokacik. Wciskasz wtedy F10 i jestes w Setupie....

> I jeszcze jedno pytanko: czy ktos sie orientuje, czy w tych campaczkach
> mozna podlaczyc zwykly FDD od skladaka, czy tez ich ksztalt lub rodzaj
> złącz to uniemozliwia?

Tego nie wiem, mozesz to sprawdzic organoleptycznie (tzn. przymierzajac
taki normalny FDD ? ). Zlacza na pewno sa OK, to w koncu standard
przemyslowy, ale co do ksztaltu to reki nie dam sobie obciac

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl