Re: Setup w Compaqu

Autor: Ob. Piszczyk (director_at_polbox.com)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 10:16:57 MET

Roman Sąsiada wrote:

> Tego nie wiem, mozesz to sprawdzic organoleptycznie (tzn. przymierzajac
> taki normalny FDD ? ). Zlacza na pewno sa OK, to w koncu standard
> przemyslowy

Kiedys widzialem jakis taki firmowy wynalazek, w ktorym na napedzie FDD
wybieralo sie jumperem czy to ma byc A: czy B: za to tasma do flopów
byla jakas dziwna i bez tego "przekrętu", który w normalnych skladakach
decyduje o tym czy to 1. czy drugi naped.
Ale nie wiem, czy to akurat byl compaq.
W kazdym razie dzieki wszystkim za odpowiedzi, plebiscyt zostal wygrany
przez F10 jutro jade do tego kompa w aureoli znawcy tematu :-))

--
Janek