Re: Setup w Compaqu

Autor: Leszek Chadam (lchadam_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 08:14:34 MET

Standardowo w Compaqu wchodzisz do biosu przez F1 w momencie pojawienia się
kursora w prawym górnym rogu (przy starcie po tescie pamieci).
Do tego sprzetu wejdzie standardowy dysk ale chyba tylko do 4,3 GB, jest
natomiast inny myk Compaq rozpoznaje inna ilosc sektorow niz "skladak" i sa
problemy z przenoszeniem danych zapisanych na innym compie do compaqa.