Odp: Odp: Smar silikonowy - co to ??

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 21:28:53 MET

> nie wiem czy wysylkowo ale najczesciej sa w sklepach elektronicznych.
> kupilem w Lublinie w trzecim sklepie do ktorego poszedlem.
> Nazywa sie to to - pasta silikonowa o podwyzszonej przewodnosci
> cieplnej (BO jest tez zwykla w takich samych tubkach o
> niepodwyzszonej - rozni sie chyba odcieniem)

no i ja wreszcie zauwazylem ja na gieldzie warszawskiej, zawsze mi przed wzrokiem umykala :(
kupilem ale nie jest na niej napisane to co u Ciebie:

> Na tubce jest napisane:
> Pasta silikonowa H
> o podwyzszonej przewodnosci cieplnej
> - izoluje
> - odprowadza cieplo
> - zabezpiecza przed wilgocia
> - temp. pracy -40C do +260C
> - opornosc wlasciwa skrosna 3,28E15 ohma/cm
> - napiecie przebicia ok.30 kV/mm

...tylko:
Past silikonowa N
- izoluje
- poprawia odprowadzanie ciepla
- zabezpiecza przed wilgocia
- konserwuje gume i tw. sztuczne
- smaruje elementy tnaca
- temp. pracy -40C do +200C
reszta podobnie.

> AG CHEMIA
> tel/fax (085) 15-33-28

...tego samego producenta.
Hmm...prawdopodobnie Twoja jest lepsza.
Jakie sa jeszcze rodzaje tych past od tego producenta? (www chyba nie maja a telefonowac mi sie nie chce)

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: