Re: Odp: Smar silikonowy - co to ??

Autor: danielek (daniel_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 02:12:51 MET

On Thu, 10 Feb 2000 16:44:26 GMT, "Wiktor Dzierzecki - YanosiC"
<dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:

>A moze ktos wie gdzie takie cudo mozna GDZIEKOLWIEK kupic? ;))
>np wysylkowo :)
nie wiem czy wysylkowo ale najczesciej sa w sklepach elektronicznych.
kupilem w Lublinie w trzecim sklepie do ktorego poszedlem.
Nazywa sie to to - pasta silikonowa o podwyzszonej przewodnosci
cieplnej (BO jest tez zwykla w takich samych tubkach o
niepodwyzszonej - rozni sie chyba odcieniem)

Na tubce jest napisane:
Pasta silikonowa H
o podwyzszonej przewodnosci cieplnej
- izoluje
- odprowadza cieplo
- zabezpiecza przed wilgocia
- temp. pracy -40C do +260C
- opornosc wlasciwa skrosna 3,28E15 ohma/cm
- napiecie przebicia ok.30 kV/mm

AG CHEMIA
tel/fax (085) 15-33-28

kupowalem jakies 4-6 mies temu