Odp: Smar silikonowy - co to ??

Autor: Niziak (niziak_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 15:54:44 MET

Użytkownik Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38A18CFD.7B0F3212_at_poczta.onet.pl...
> Masz troszke tego w spadku po dziadku :) a konkretnie po bracie
> elektroniku - w malym szklanym pojemniczku z przyklejonym plasterkiem i
> napisem jak w temacie. Biale to i ma stala konsystencje. Tak sie
> zastanawiam, czy jest to tak upragniona przy overclockingu "silikonowa
> pasta termoprzewodzaca", czy tez to nie jest to ? Wlasnie sie
> przymierzam do puszczenia Celerka 300A na 504 MHz i cos takiego diablo
> by mi sie przydalo...

Jezeli to smar a nie pasta, to raczej nie nada siędo proca.

A jeżeli to na prawde smar, to chętnie bym go od ciebie jakos odkupił,
bo nigdzie na rynku tego nie widziałem (smarowanie prowadnic w nagrywarce);