Re: Monitory - ProszÄ,"T o SZYBKÄ,,Ã,· odpowiedÄ,"" ! /DziÄ,"TkujÄ,"T/

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 18:54:47 MET

> Buuuuuuuuuuu - czemu???

ehh.. denerwuje mnie pnp w 2k, to ze dziala tutaj ut (choc w nt tez :)
poprzestawianie administrative tools, wyglad jak 98,
kretynskie autohide nieuzywanych pozycji w menu (wiem, wiem..)
obsluga fat32, niedzialanie live! 65mb ram zezarte na starcie na dziendobry,
brak 'at' w prompcie, tylko *^$%&#$ scheduler..
tzn to bardziej wynika z przyzwyczajenia do nt4.....

> Chciales napisac "zlinuszeniu"? :)))
no... nie mam nic do linuxa, ale uruchamiam kompa i
atakuje mnie linux, otwieram gazete a tam o darmowym linuxie,
w tv linux, na cd linux..... w sieci oczywiscie linux i apache powered
(tzn jest apache na nt, ale kto go uzywa).... zaczynam sie bac a jak sie
klade
spac to mi sie sni wielki pingwin ktory mnie dusi poduszka...
za duzo tego... z drugiej strony winda nie jest idealna...

--
Aktualnie moja ulubiona piosenka jest:
Summoning - "Over old hills".