Re: Monitory - ProszÄ,"T o SZYBKÄ,,Ã,Â? odpowied

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 22:52:42 MET

Pewnego dnia, "Buraq" <kajmis_at_box43.gnet.pl> na
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet napisa³(a):

>ehh.. denerwuje mnie pnp w 2k,

Mnie nie :)

>poprzestawianie administrative tools,

Kwestia przyzwyczajenia.

>wyglad jak 98,

NT4 podobnie wyglada..

>kretynskie autohide nieuzywanych pozycji w menu (wiem, wiem..)

Mozna wylaczyc. Coz za problem ?

>obsluga fat32,

Piekne, nie trzeba badziewnych programikow RO instalowac :)

>niedzialanie live!

?? Dzialanie chyba. W dodatku ostatnio pojawil sie przepis na dzialanie
calego LW3.0

> 65mb ram zezarte na starcie na dziendobry,

Przy czystej, poczatkowej instalacji mialem cos kolo 40. Teraz 75 -
identycznie jak kiedys w NT4.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl