Re: Monitory - ProszÄ,"T o SZYBKÄ,,Ă,¡ odpowied

Autor: Poradzio (poradzio_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 11:05:10 MET

>ehh.. denerwuje mnie pnp w 2k, to ze dziala tutaj ut (choc w nt tez :)
>poprzestawianie administrative tools, wyglad jak 98,
                                       ^^^^^^^^^^^^^
I o to chodziło M$.

>kretynskie autohide nieuzywanych pozycji w menu (wiem, wiem..)

To akurat jest b. głupie BTW wiecie jak to wyłączyć?

>obsluga fat32, niedzialanie live! 65mb ram zezarte na starcie na dziendobry,

Co do FAT32, to ci się nie podoba, że można zainstalować na takiej? Z Live
to prawda, ale tobie raczej chodzi o to, że nie działa L!W3. U mnie Live
wykrył jako wersję Basic... W Win2k to chyba bez 256MB RAM nie podchodź...
:/

>brak 'at' w prompcie, tylko *^$%&#$ scheduler..
>tzn to bardziej wynika z przyzwyczajenia do nt4.....

Pewnie tak...

>no... nie mam nic do linuxa, ale uruchamiam kompa i
>atakuje mnie linux,

Uważam, że na młodego studenta, który potrafił napisać system operacyjny,
to nawet wyszło mu to bardzo dobrze.

>otwieram gazete a tam o darmowym linuxie,

Lepiej płacić 1000 zł na Łinsiet.

>w tv linux, na cd linux..... w sieci oczywiscie linux i apache powered
>(tzn jest apache na nt, ale kto go uzywa)....

Zauważ, że M$ nie jest takim totalnym monopolistą. W Norwegii (może i w
całej Skandynawii) dużo ludzi w domu ma Mac'i, a PC-ty kupują przeważnie
gracze. No i widzisz, Linux też zajmuje trochę tego rynku.

>zaczynam sie bac a jak sie
>klade
>spac to mi sie sni wielki pingwin ktory mnie dusi poduszka...

Słuchaj, zrobię ci prezent: przyślę ci obudowę w kształcie pingwinka,
dostaniesz też ode mnie parę dystrybucji Linux'a i trochę oprogramowania
;P

>za duzo tego... z drugiej strony winda nie jest idealna...

Choć pod jednym względem zgadzam się z tobą :) Winda nie jest idealna, ale
co zrobi gracz, gdzie 95% gier jest pisanych pod Win. Producenci gier
powinni zacząć robić gry w wersji dla Linux'a i Win w jednym terminie,
albo chociaż w krótkim odstępie. Tak samo z producentami sterowników.

Poradzio