Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: danielek (daniel_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 01:13:55 MET

On Tue, 08 Feb 2000 12:21:23 +0100, Grzegorz Sawicki
<gsawicki_at_shell.mt.pl> wrote:
>bzdur). A w HP kupujesz nowy pojemniczek i masz nowa glowice. A w HP
>ja sam nie napelniam tylko mi w sklepie napelniaja i jakosc wydruku
>jest nawet lepsza niz z oryginalnego HP (w kazdym razie tusz jest
>ciemniejszy).

a gdzie Ci tak napelniaja ze lepiej niz oryginal drukuje..?
bo mi drukuje gorzej :( (690c), moze dlatego ze sam napelniam :),
a moze oni co innego wlewaja? (chetnie sie dowiem co?)

http://pluton.pol.lublin.pl/~daniel -underconstruction
ICQ: 62904862